مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-26پزشكي

افزایش 25 درصدی حقوق و افزایش 100درصدی کارانه دستیاران


معاون توسعه  مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از اعمال افزایش 25 درصدی حقوق تمامی گروه های دستیاری در ماه جاری، با احتساب مابه التفاوت آن از اول مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص تدوین برنامه های مختلف جهت افزایش رفاه اعضای خانواده دانشگاه در تمامی سطوح، گفت: با توجه به رویکرد حمایتی ریاست دانشگاه، علی رغم محدودیت های مالی و اعتباری که به دلایل مختلف در تمام سطوح کشور وجود دارد و تحمیل بار مالی ناشی از نبود پردیس متمرکز در دانشگاه، بر آن شدیم با تامین منابع از روش های مختلف، برنامه های حمایتی مختلف برای تمامی سطوح دانشگاهی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تدوین برخی از این برنامه ها طی یک ماه اخیر پیگیری شد و اکنون در مرحله اجراست، اظهار کرد: یکی از این اقدامات افزایش حقوق دستیاران در تمامی گروه هاست که بعد از اخذ مصوبه هیئت امنا، هفته گذشته افزایش حقوق تا سقف 25 درصد در هیئت رییسه دانشگاه تصویب شد و رییس دانشگاه سقف 25 درصد را مورد توجه قرار داد.

بخشنامه این مصوبه به دانشکده پزشکی ابلاغ شد و در فیش حقوق ماه جاری به همراه مابه التفاوت آن از اول مهرماه، اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی حقوق و افزایش 100درصدی کارانه دستیاران

افزایش 25 درصدی حقوق و افزایش 100درصدی کارانه دستیاران