مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-26اقتصادي

استاندار: چهارهزار و 200 میلیارد تومان در همدان سرمایه گذاری شد


سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در جمع مدیران بانکی افزود: منصفانه نیست که طلبکارانه از مسوولان و بانک ها سخن گفت چرا که با کمک بانک ها در این استان کارهای خوبی صورت گرفته است هر چند به وضعیت موجود راضی نیستیم.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 500 میلیارد تومان 9 ماهه سالجاری توسط بانک ها تسهیلات پرداخت شده است که امید می رود تا پایان سال، آنچه پیش بینی شده محقق شود.

استاندار همدان هدایت منابع به سمت توسعه صنعت، معدن، کشاورزی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: طبق احکام برنامه ششم توسعه کشور باید در حوزه منابع آب به سمت استفاده از سیستم آبیاری نوین پیش رفت.

شاهرخی اضافه کرد: هم اینک 107 هکتار گلخانه در این استان وجود دارد که رسیدن به 210 هکتار در دستور کار است و امسال از 70 هکتار پیش بینی شده 36 هکتار اجرا و 34 هکتار باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه باید تا پایان سال 34 هکتار گلخانه باقی مانده بهره برداری شود از دستگاه های تخصصی و بانک ها خواست با برگزاری نشست مشکلات فرا روی گلخانه های این استان را رفع کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه امسال در حوزه دامپروری تحول جدی رخ داده گفت: طرح هایی در حوزه دام مولد در شهرستان های همدان، رزن و ملایر در دست اجرا است که به نتیجه رسیدن آنها در رونق صنایع پایین دست و مرتبط بسیار با اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: چهارهزار و 200 میلیارد تومان در همدان سرمایه گذاری شد

استاندار: چهارهزار و 200 میلیارد تومان در همدان سرمایه گذاری شد