مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-26سياسي

بیمه سلامت اتباع خارجی برای چهارمین سال در قزوین اجرا می شود


مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین روز یکشنبه در دیدار با علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین، افزود: این طرح در راستای ادامه خدمات درمانی به پناهندگان کشور در سال 2019 بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان بیمه سلامت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اجرایی شده است.

عشایری با اشاره به رویکرد جمهوری اسلامی ایران برای کمک به پناهندگان، افزود: این نگاه در وهله اول بر بنیان ارزش محوری آن در دین اسلام و سپس بر مبنای مفاهیم حقوق بشری بنا نهاده شده است و طبق آن، اقدامات عملیاتی در ارائه خدمات به پناهندگان و مهاجران در ابعاد مختلف درمانی، بهداشتی و.

صورت گرفته است.

عشایری اظهار داشت: استان قزوین علیرغم محدودیت منابع انسانی و امکانات دستگاه های متولی و زیرساختی، تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به پناهندگان به کار گرفته و به نحو مطلوب در این زمینه قدم برداشته است.

وی با اشاره به تامین بودجه و اعتبار برای اجرای چند طرح در امور پناهندگان، افزود: با توجه به بروز بحران های پناهندگی و موج مهاجرت در دنیا به نظر می رسید که بودجه سازمان های بین المللی مستقر در ایران نیز با کاهش چشمگیری مواجه شود ولی با پیگیری های مستمر، اعتبارات جداگانه ای برای استان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت اتباع خارجی برای چهارمین سال در قزوین اجرا می شود

بیمه سلامت اتباع خارجی برای چهارمین سال در قزوین اجرا می شود