مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-26فناوري

نمایشگاه کتاب خوزستان نفسی تازه در کالبد دودگرفته اهواز


کتاب چه در نمایشگاهی باشد در انتهای خیابانی غرق در دود قلیان سفره خانه ها و چه در گوشه خانه ای افتاده در کتابخانه غبار گرفته، در دل خود جانی به همراه دارد که تورق آن عطر جانفزای اندیشه را در هوای ذهن می پراکند.

از حق نگذریم این روزها، فضای مجازی حتی نمی گذارد مادربزرگ ها هم برای نوه هایشان قصه بگویند از سوی دیگر نوه ها هم شب ها به جای گوش سپردن به آهنگ صدای مادربزرگ قصه گو ، صفحه رخشان گوشی تلفن همراه یا تبلت خود را به آغوش می کشند.

خواندن امری شخصی و درونی است، مخاطب کتاب تا خودش نخواهد کتابی برای او گشوده نخواهد شد و واژه ای برایش به نگارش در نمی آید، حس خوب خواندن را باید از خودمان آغاز کنیم و پس از آن این حس را به کودکان، دوستان، و اطرافیانمان هدیه بدهیم.

نمایشگاه کتاب خوزستان به عنوان جلوه گاه این معنا هر ساله برگزار می شود تا هر بار معنای جدیدی از خواندن را برای ما بازگو کند و کتاب خوانان و ناشران را هر از چندی گرد هم بیاورد.

مردم درباره نمایشگاه کتاب چه می گویند؟! یاسمن بیلکی دانش آموز 16 ساله درباره نمایشگاه می گوید: نمایشگاه در کل خوب بود و تنها جایی است در اهواز که به عنوان یک نوجوان حضور پیدا می کنم.

وی افزود: یکی از خوبی های نمایشگاه این است که کتابهایی که می خواهم را معمولا می توانم پیدا کنم البته نمایشگاه های غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب خوزستان نفسی تازه در کالبد دودگرفته اهواز

نمایشگاه کتاب خوزستان نفسی تازه در کالبد دودگرفته اهواز