مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-26دانش

آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی از 16 بهمن


زمان انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشجویان این دانشگاه اعلام شد، نیمسال دوم سال 98-99 از 16 بهمن ماه آغاز شده و تا 24 بهمن ماه 98 ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشجویان این دانشگاه از سوی مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه براساس تقویم آموزشی نیمسال دوم سال 98-99 از 16 بهمن ماه آغاز شده و تا 24 بهمن ماه 98 ادامه خواهد داشت و دانشجویان این دانشگاه می توانند دربازه زمانی اعلام شده برای انتخاب واحد خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: زمان حذف و اضافه از تاریخ 10 اسفندماه لغایت 15 اسفندماه سالجاری در سامانه هم آوا آغاز می شود و دانشجویان می بایست برای حصول اطمینان از رعایت الزامات آموزشی در انتخاب واحد، نسبت به ویرایش انتخاب واحد خود از تاریخ 17 اسفندماه لغایت 25 اسفندماه 98 اقدام لازم را انجام دهند.

جلالی جواران اظهار کرد: انجام انتخاب واحد صحیح و حصول اطمینان از سپری شدن فرآیند و ثبت آن از وظایف و تکالیف اولیّه و اصلی دانشجویان بوده و همچنین به عنوان یکی از عوامل مهم در ارزیابی وضعیت مراکز تلقی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی از 16 بهمن

آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی از 16 بهمن