مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:562020-01-26اقتصادي

استاندار: 250 میلیارد ریال بودجه باز آفرینی شهری کردستان تزریق شد


بهمن مرادنیا در پنجاه و سومین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که روز یکشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در تهران برگزار شد اظهار داشت: ارتقای کیفیت شهری و تعریف و اجرای 9 پروژه از دیگر اقداماتی است که انجام شده و یا در دست پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تامین زمین در سنندج مشکلات متعددی وجود دارد و یکی از درخواست های استان، انجام پیگیری های لازم در این خصوص است، افزود: بخشی از زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی و فضاهای عمومی در شهر سنندج از فضاهای متروکه تامین می شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: ایجاد کانون های فرهنگی برای بهبود شرایط مناطق حاشیه در شهرهای استان و استفاده از فضای عمومی پادگان ها برای ارتقای سطح شهر سنندج ضروری است.

وی یادآور شد: خیابان فردوسی شهر سنندج، مشکلات متعددی دارد که باید کمک شود تا تبدیل به پیاده راه شود ضمن اینکه انتظار می رود از فضای پادگان 400 هکتاری ارتش در شهر سنندج برای ارتقای فضای فرهنگی شهر استفاده شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: نایسر یکی از مناطق و محدوده های منفصل شهری است که در پروژه بازآفرینی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در این محدوده 55 تا 60 هزار نفر زندگی می کنند که با کمبود سرانه های خدماتی، آموزشی، درمانی و موارد دیگر روبه رو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: 250 میلیارد ریال بودجه باز آفرینی شهری کردستان تزریق شد

استاندار: 250 میلیارد ریال بودجه باز آفرینی شهری کردستان تزریق شد