مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-26سياسي

کلنگ زنی پارک انقلاب همزمان با دهه فجر در بیرجند


شهردار بیرجند از کلنگ زنی پارک انقلاب در خیابان انقلاب بیرجند خبر داد و گفت: برای تأمین زمین پارک قرار بود اداره کل اوقاف زمین را در اختیار شهرداری قرار دهد که این مهم محقق نشد و شهرداری خود نسبت به تأمین زمین اقدام اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی جاوید ظهر امروز در کارگروه فضاسازی محیطی به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: تمام دستگاه هایی که در سطح شهر فعالیت می کنند باید بر اساس دستورالعمل ها برای پاسداشت این رویداد بزرگ عصر، اقداماتی را متناسب با این رویداد انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری بیرجند ظرفیت ها و زیرساخت هایی وجود دارد که از آن استفاده خواهیم کرد، بیان داشت: صنوف و بازاریان شهر بیرجند در این راستا همانند سنوات گذشته که فعالیت های خوبی داشته اند، فعالیت خواهند کرد.

شهردار بیرجند فضاسازی پایانه های اتوبوسرانی، نصب بنر، نصب پرچم بر روی تاکسی ها، ریسه بندی و آذین بندی سطح شهر، برگزاری رژه خودرویی در روز 12 بهمن، پیشنهاد یک روز به عنوان حمل و نقل رایگان را بخشی از برنامه ها ذکر و مطرح کرد: باید در راستای برطرف کردن  ضعف ها و کمبودها و شناخته شدن مشکلات مردم گام برداریم.

جاوید با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد انشقاق و دلسردی بین مردم هستند، تبیین کرد: امسال باید برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پارک انقلاب همزمان با دهه فجر در بیرجند

کلنگ زنی پارک انقلاب همزمان با دهه فجر در بیرجند