مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-26دانش

مراکز علمی کشور به سوی تمدن سازی حرکت کنند


معاون سابق پژوهش و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه همه مراکز علمی کشور باید به سوی تمدن سازی حرکت کنند، گفت: باید برای خنثی سازی اثر تحریم در حوزه تحقیقات دانشگاهی سرمایه گذاری عظیمی صورت بگیرد.

- محمد مهدی مهدی نژاد نوری معاون پژوهش و فناوری اسبق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه باید مراکز علمی ما به سوی تمدن سازی حرکت کنند، گفت:امروز دانشگاه ها باید در سه محور آموزش ، پژوهش و کارآفرینی فعالیت های خود را در قالب همکاری دو سویه با حوزه صنعت گسترش دهند.

فعالیت  مراکز علمی برمبنای الگوی همکاری دانشگاه با جامعه انجام شود.

* دانشگاه کارآفرین تمدن ساز نیاز جامعه است وی افزود: امروز دانشگاه ها باید با عنوان یک دانشگاه کارآفرین تمدن ساز فعالیت های خود را گسترش داده تا به نتیجه مطلوبی که مورد تایید منویات مقام معظم رهبری است برسند چرا که این مقوله از نیاز های اساسی جامعه محسوب می شود.

* خنثی سازی اثر تحریم با سرمایه گذاری در تحقیقات دانشگاهی مهدی نژادنوری با بیان اینکه اساتید دانشگاهی محوری ترین عنصر دانشگاه هستند، گفت:  تنها تدریس کافی نیست و باید مقوله پژوهش و تحقیقات در اولویت باشد و در واقع امروز باید بیش از هر زمان دیگری برای خنثی سازی اثر تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز علمی کشور به سوی تمدن سازی حرکت کنند

مراکز علمی کشور به سوی تمدن سازی حرکت کنند