مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-26بين الملل

افزایش حمایت ها از برنی سندرز در ایالت آیووا


به نقل از نیوزویک, برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت آمریکا در نظرسنجی جدیدی که در ایالت آیووا از هواداران دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا انجام شد در صدر قرار گرفت و بیشترین میزان حمایت ها را در مقایسه با نظرسنجی های اولیه در این ایالت از آن خود کرد.

در نظرسنجی که توسط روزنامه نیویورک تایمز و سیینا کالج در ایالت آیووا انجام و نتایج آن روز شنبه منتشر شد، برنی سندرز با کسب 25 درصد آراء جایگاه نخست را از آن خود کرد و پت بوتیگیگ شهردار سابق ساوت بند در ایالت ایندیانا با کسب 18 درصد آراء در جایگاه دوم قرار گرفت.

جو بایدن معاون سابق رییس جمهور آمریکا و سناتور الیزابت وارن به ترتیب با کسب 17 و 15 درصد آراء جایگاه های بعدی را از آن خود کردند.

برنی سندرز در میان جوانان در ایالت آیووا نیز از حمایت چشمگیری برخوردار است و 40 درصد جوانان 18 تا 29 سال از وی حمایت می کنند و حمایت افراد 30 تا 44 ساله از وی به 31 درصد می رسد.

وی در ایالت آیووا از حمایت 34 درصدی مردان و تنها 17 درصد زنان برخوردار است که از وجود اختلافی فاحش در میان طرفداران زن و مرد وی در این ایالت حکایت دارد.

در حالیکه حمایت از سندرز در نظرسنجی روز شنبه چشمگیر بوده است هنوز به وی به عنوان نامزدی که همانند بایدن بتواند دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را در انتخابات ریاست جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حمایت ها از برنی سندرز در ایالت آیووا

افزایش حمایت ها از برنی سندرز در ایالت آیووا