مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-26سياسي

مسابقه آشپزی بومی محلی به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود


مدیر مرکز یادگیری محلی بعثت از برگزاری مسابقه آشپزی بومی محلی به مناسبت ایام الله دهه فجر برای اولین بار در شهرستان دهاقان خبر داد .

- عاطفه هاشمی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: مسابقه آشپزی بومی محلی به مناسبت ایام الله دهه فجر برای اولین بار در شهرستان دهاقان توسط مرکز یادگیری محلی بعثت دزج برگزار می گردد.

وی هدف اصلی این مسابقه را احیای غذاهای بومی و سنتی و تبدیل آن به یکی از جاذبه های محلی دانست و گفت: با توجه به اینکه بیشه گردشگری دزج از مهم ترین مکانهای گردشگری جنوب استان در فصل بهار و تابستان است؛ پخت غذاهای محلی کمک به سزایی در جذب گردشگر در این مکان و شناساندن آن در سطح کشور خواهد داشت.

هاشمی بیان داشت: از دیگر اهداف جشنواره آگاهی دادن به مردم در زمینه روش های تغذیه سالم، ترویج غذای سالم و سنتی، ایجاد رقابت سالم و تشویق جوانان به آشپزی و ایجاد نشاط در بانوان است.

مدیر مرکز یادگیری بعثت ادامه داد: معیارهای ارزیابی این مسابقه طعم غذا، کیفیت و پخت مناسب غذا و نیز تزیین غذای مورد نظر است.

هاشمی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان شرکت در این مسابقه می توانند در ساعات اداری به مرکز یادگیری محلی دزج جنب مدرسه طاهره مراجعه و یا با شماره 53360644 تماس حاصل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه آشپزی بومی محلی به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود

مسابقه آشپزی بومی محلی به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود