مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-26سياسي

خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی شد


جانشین قرارگاه عملیاتی 28 کردستان گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد تا اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان چندبرابر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالرضا مومنی صبح یکشنبه در همایش لثارات که با محوریت نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت منطقه به همت تبلیعات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی های شاخص شهید سلیمانی مبارزه در راه خدا با کافران و مشرکان بود و جان و مال خود را برای جهاد در راه خدا و قرآن فدا کرد و در مقابل همیشه با نیروهای خود رئوف و مهربان بود.

وی افزود: وقتی در میان مردم عراق و سوریه قرار داشت و جنایاتی که داعش آمریکایی صهیونیستی را می دید به شدت متاثر می شد و حاضر بود برای نابودی این گروه تکفیری هر کاری که می تواند انجام دهد.

جانشین قرارگاه لشگر عملیاتی 28 کردستان ادامه داد: ولایتمداری شهید سلیمانی یکی دیگر از ویژگی های این شهید بزرگ بود و منتظر نبود تا دستوری از سوی رهبر به وی اعلام شود و خود انچه که در ذهن و فکر مقام معظم رهبری می گذشت را دریافت می کرد و ان را انجام می داد.

سرهنگ مومنی یاداور شد: شهید سلیمانی با بسیاری از مسئولان رابطه عاطفی و معنوی نزدیکی داشت اما هر وقت هر کدام از انها با رهبری زاویه می گرفتند، ایشان نیز با آن مسئول زاویه می گرفتند چرا که رهبری خط قرمز خود می دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی شد

خون شهید حاج قاسم سلیمانی باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی شد