مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-26اجتماعي

4 هزار دانش آموز به راهیان نور اعزام می شوند


مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری از 4 هزار دانش آموز به راهیان نور تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری از 4 هزار دانش آموز به راهیان نور تا پایان سال جاری خبر داد.

حاتم ریاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته حدود 7500 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که پیش بینی می شود تا پایان امسال نیز همین تعداد دانش آموز از چهارمحال وبختیاری به مناطق جنوب اعزام شوند.

وی افزود: تا کنون 3500 دانش آموز دختر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده اند و تا پایان سال نیز 4 هزار دانش آموز پسر از این مناطق بازدید خواهند کرد.

ریاحی با اشاره به اینکه دانش آموزان در این سفر معنوی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد، گفت: هدف از اعزام دانش آموزان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان خاطرنشان کرد: این دانش آموزان از مناطقی همچون شلمچه، یادمان شهدای عملیات والفجر8، نهرخین و دوکوهه بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار دانش آموز به راهیان نور اعزام می شوند

4 هزار دانش آموز به راهیان نور اعزام می شوند