مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-26پزشكي

واکسن بیماری کرونا هنوز ساخته نشده است


شرکت های زیست فناوری به شدت به دنبال دستیابی به یک واکسن برای ویروس خطرناک و در حال شیوع کرونای جدید هستند که اولین بار در شهر ووهان در چین دیده شد و در حال شیوع است و برخلاف اخبار در حال انتشار در فضای مجازی هنوز هیچ واکسنی برای آن ساخته نشده است.

- شرکت های زیست فناوری به شدت به دنبال دستیابی به یک واکسن برای ویروس خطرناک و در حال شیوع کرونای جدید هستند که اولین بار در شهر ووهان در چین دیده شد و در حال شیوع است و برخلاف اخبار در حال انتشار در فضای مجازی هنوز هیچ واکسنی برای آن ساخته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرایط با ویروس کرونا(coronavirus) به طور فزاینده ای در حال نگران کننده تر شدن است، زیرا اولین پزشکی که بیماران مبتلا به این ویروس را تحت درمان قرار می داد به ویروس مبتلا و در مقابل آن تسلیم شد.

در حالی که منبع و مرکز تشخیص و شیوع این بیماری یعنی شهر ووهان چین در تلاش برای ساخت یک بیمارستان اختصاصی است، ممکن است خبرهای خوب به زودی به ما برسند، زیرا شرکت های بیوتکنولوژی با عجله در حال ساخت و توسعه یک واکسن برای ویروس کشنده nCoV-2019 هستند.

محققان از اندکی پس از تایید شیوع این ویروس جدید در ماه دسامبر توسط مقامات چینی در حال مطالعه کدژنتیکی این ویروس جدید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن بیماری کرونا هنوز ساخته نشده است

واکسن بیماری کرونا هنوز ساخته نشده است