مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-26ورزشي

فرهادی زاد: مربیان در نوع رفتار ورزشکاران تاثیرگذار هستند


با برگزاری دوره های مختلف مربیان از دانش روانشناسی برای برخورد بهتر و اثرگذارتر در بهبود رفتار و گفتار ورزشکاران بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهین فرهادی زاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت نقش مربیان تیم های ملی بانوان را در رفتار سازمانی ورزشکاران مهم بر شمرد و با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ارتقا و توانمند سازی سرمربیان و مربیان تیم های ملی بانوان توضیح داد: یکی از حلقه های متصل به ورزشکاران که در رفتار سازمانی آنها تاثیرگذار است مربیان هستند و اگر مربیان اهمیت وجودی و اثربخشی خود را درک کنند می توانند در ورزشکار اثرات مثبت روحی و روانی نیز بگذارند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مربیان برای ورزشکاران یک الگو محسوب می شوند و از طرفی جامعه ورزشکاران هم به نوبه خود یک جامعه مرجع هستند به همین دلیل نقش موثر ورزشکاران نخبه در جامعه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، از همین رو دوره های مختلف را با هدف آموزش های لازم و ارتقا دانش و توانمندسازی مربیان برگزار می کنیم تا مربیان بتوانند در پرورش ملی پوشان نقش موثری ایفا کنند.

فرهادی زاد گفت: آنچه مسلم است با برگزاری دوره های مختلف، مربیان از دانش روانشناسی برای برخورد بهتر و اثرگذارتر در بهبود رفتار و گفتار ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی زاد: مربیان در نوع رفتار ورزشکاران تاثیرگذار هستند

فرهادی زاد: مربیان در نوع رفتار ورزشکاران تاثیرگذار هستند