مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-26سياسي

جریان مقاومت نسخه شفابخش مقابله با استکبار است


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: جریان مقاومت بهترین و اصولی ترین راه برای مقابله با استکبار و نسخه شفابخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حسن نژاد پیش ازظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره برترین تشکل های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه عزت و افتخار امروز مرهون رشادت های شهیدان است، گفت: اگر امروز شهیدان در زندگی ما حیات دارند به برکت شناخت راه آنان است.

وی با گرامیداشت سالروز حماسه مردمی ششم بهمن آمل تصریح کرد: مردم مازندران و آمل خالق حماسه جاوید و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی هستند و اگر امروز در مناطق مختلف صدای مقاومت شنیده می شود، این صدا به وسیله مردم ایران در حال انتشار است.

حسن نژاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری و حضرت امام راحل، در حال صادر شدن بوده و برای جهان، مقاومت ایران جذاب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، مقاومت و ایستادگی را نوعی صدور جریان انقلاب برشمرد و گفت: جریان انقلاب اگر مبتنی بر اهداف عالی اسلام باشد، توان مقاومت برابر همگان دارد و بسیج عمومی با این نگاه می تواند رخ دهد.

وی یادآور شد: حادثه ششم بهمن آمل نمادی از مقابله و مقاومت برابر جریان های مخالف انقلاب است زیرا دشمن در این جنگ، تجهیزات پیچیده ای داشتند و از سوی جریان های مختلف حمایت می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان مقاومت نسخه شفابخش مقابله با استکبار است

جریان مقاومت نسخه شفابخش مقابله با استکبار است