مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-26پزشكي

1200 مورد خدمات درمانی توسط هلال احمر گیلان ارائه شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به راه اندازی مجتمع خدماتی، درمانی، توانبخشی و دارویی این جمعیت در رشت، گفت: در 9 ماهه نخست امسال 1200 مورد خدمات درمانی ارائه شده است.

- مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمک به کاهش آلام و سلامت انسان ها یکی از رسالت های جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: در همین راستا جمعیت هلال احمر گیلان در 9 ماهه نخست امسال اقدام به ارائه 1200 مورد خدمات درمانی به شهروندان و هموطنان کرده است.

ولی پور با تأکید بر اینکه ارائه خدمات از سوی جمعیت هلال احمر باید به نحوه احسن و با رعایت استانداردها انجام شود، افزود: به همین منظور جمعیت هلال احمر گیلان اقدام به راه اندازی مجتمع خدماتی، درمانی و توان بخشی و دارویی در رشت کرده است.

وی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر نیز در این مجتمع فعال است، گفت: به زودی نیز با مشارکت و کمک خیران شاهد بهره برداری از مرکز درمان و توانبخشی این جمعیت خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارائه 1200 مورد خدمات درمانی توسط این مرکز طی 9 ماهه نخست امسال، تصریح کرد: 33 هزار مورد خدمات دارویی نیز توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان در این مدت به شهروندان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 مورد خدمات درمانی توسط هلال احمر گیلان ارائه شد

1200 مورد خدمات درمانی توسط هلال احمر گیلان ارائه شد