مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-26سياسي

وضعیت زیرساخت های رسانه ای در استان بوشهر تقویت می شود


معاون توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: وضعیت زیرساخت های رسانه ای در استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا علیدادی صبح یکشنبه در مراسم امضای تفاهم صداوسیما با استانداری بوشهر اظهار داشت: موقعیت استان بوشهر در همجواری با خلیج فارس و کشورهای حاشیه جنوبی این آبراه مهم، قابل توجه است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی اضافه کرد: استان بوشهر از نظر اقتصادی و فرهنگی از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است و برای ارتقای وضعیت موجود باید زیرساخت های رسانه ای تقویت شود.

علیدادی افزود: تفاهم نامه مشترک رسانه ملی و استانداری بوشهر در مدت سه سال اجرا می شود و بر اساس آن در این مدت پوشش تلویزیونی رسانه در دو بستر دیجیتال در استان صددرصد می شود و با تأمین یک واحد سیار تلویزیونی رویدادهای مهم استان در شرایط خاص به سرعت و دقت بیشتر منعکس می شود.

وی با اشاره به این که حلقه ها و زنجیره های زیرساختی سازمان گسترده و پیچیده است، گفت: صداوسیمای مرکز بوشهر از نظر زیرساختی وضعیت خوبی دارد و از تیم رسانه ای فنی، حرفه ای، جوان و بااستعداد برخوردار است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در خصوص تأمین زیرساخت های کلان رسانه ملی هم گفت: طبق برنامه مدون پنج ساله، این زیرساخت ها با وجود کمبودهای مالی در حال توسعه است و بخشی از آن ها در آینده نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زیرساخت های رسانه ای در استان بوشهر تقویت می شود

وضعیت زیرساخت های رسانه ای در استان بوشهر تقویت می شود