مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-26بين الملل

گزارشی از سفر شاه به آمریکا در سال56/ «جاوید شاه» دانه ای100 دلار!


پلاکاردهایی که موافقین شاه در جلوی کاخ سفید در دست داشتند، یکی هم این بود که «ما عاشق شاه هستیم» که قیمت این «عشق» از قبل 100 دلار تعیین شده بود.

- نشریه پیام دانشجو می نویسد:پلاکاردهایی که موافقین شاه در جلوی کاخ سفید در دست داشتند، یکی هم این بود که ما عاشق شاه هستیم که قیمت این عشق از قبل 100 دلار تعیین شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی، نشریه پیام دانشجو در دی ماه 1356 گزارشی از سفر شاه به آمریکا در آبان ماه 1356 را منتشر کرد.

در نشریه پیام دانشجو می نویسد: واشنگتن ،15 نوامبر [1977]- از جمله پلاکاردهایی که موافقین شاه در جلوی کاخ سفید در دست داشتند، یکی هم این بود که ما عاشق شاه هستیم .

البته به زودی معلوم شد که قیمت این عشق از قبل 100 دلار تعیین شده است.

شبکه تلویزیونی سرتاسری آمریکا (سی بی اس) در روز ورود شاه به کاخ سفید این مطلب را به اطلاع میلیونها نفر بیننده آمریکایی رساند.

خبرنگار تلویزیون با یکی از این عشاق مصاحبه کرد و از او خواست که صد دلاری دریافتی را نشان بدهد، او نیز با اظهار اینکه او هیچ چیز درباره این جریانات نمی داند و فقط به خاطر دریافت 100 دلار، کرایه هتل و مسافرت مجانی به واشنگتن آمده، 100 دلاری تانخورده دولت ایران را جلوی دوربین تلویزیون گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از سفر شاه به آمریکا در سال56/ «جاوید شاه» دانه ای100 دلار!

گزارشی از سفر شاه به آمریکا در سال56/ «جاوید شاه» دانه ای100 دلار!