مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-26پزشكي

داروی ویروس «کرونا» وارد چین شد


وزارت بهداشت چین از ورود داروی ضدویروس «کرونا» به این کشور خبر داد و گفت که این دارو پس از طی کردن آخرین مراحل آزمایشات، تا ساعاتی دیگر به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت چین امروز (یکشنبه) از ورود داروی ضدویروس کرونا به این کشور خبر داد و گفت که تا ساعاتی آینده، این دارو به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های محلی ، وزارت بهداشت چین اعلام کرده است که این دارو در حال طی کردن مراحل نهایی آزمایشات است و بعد از تکمیل این روندها، آزمایش آن بر روی انسان ها آغاز خواهد شد.

شهر ساحلی شانتو پیش از این اعلام کرده بود که از فردا (دوشنبه)، از ورود خودروها، کشتی ها و افراد به این شهر خودداری می کند تا از شیوع ویروس کرونا که در پایان سال 2019، در ووهان گسترش یافت،  جلوگیری کند.

این شهر همچنین اعلام کرده است که فعالیت های اتوبوس ها، تاکسی ها و کشتی ها را از ساعت 14:00 امروز به وقت محلی به حالت تعلیق درمی آورد.

شانتو در بیش از 800 کیلومتری از ووهان، مرکز چین قرار گرفته است.

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، شمار قربانیان ویروس کرونا در چین به 56 تن افزایش یافت و طبق گفته مقام های محلی تعداد افراد مبتلا به این ویروس در سراسر این کشور شرق آسیا به حدود دو هزار نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی ویروس «کرونا» وارد چین شد

داروی ویروس «کرونا» وارد چین شد