مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-26سياسي

شکل گیری پویش «أین الفاطمیون» در فضای مجازی


پویش «أین الفاطمیون» به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فضای مجازی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پویش أین الفاطمیون به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در فضای مجازی ایجاد شد.

در این پویش کاربران فضای مجازی، باید تصویر مزین به عبارت أین الفاطمیون که برگرفته از روایتی از پیامبر اکرم (ص) است، به عنوان تصویر پروفایل خود قرار دهند و پس از آن برای شرکت در قرعه کشی عدد 18 را در شبکه اجتماعی تلگرام، به شماره 09300025425 ارسال کنند تا از هدایای ویژه این طرح بهره مند شوند.

همچنین علاقه مندان می توانند، این تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کنند و برای شرکت در این قرعه کشی، صفحه اینستاگرام لبیک به نشانی labbayk.

ir را تگ کنند.

هدف از برگزاری این پویش، هم صدایی و همراهی علاقه مندان و پیروان اهل بیت (ع) در محور حضرت زهرا(س) و رساندن این پیام به گوش دیگر کاربران در فضای مجازی است که پیروان حضرت زهرا (س) براساس وعده خداوند در روز قیامت، در آتش جهنم نخواهند سوخت.

عبارت أین الفاطمیون برگرفته از مضمون روایتی است که پیامبر اسلام(ص) به درخواست سلمان فارسی در خصوص مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا(س) فرمودند که حضرت زهرا(س) در عرصه قیامت ظاهر می شود، در حالی که سوار بر ناقه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری پویش «أین الفاطمیون» در فضای مجازی

شکل گیری پویش «أین الفاطمیون» در فضای مجازی