مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-26بين الملل

سه اقدامی که «ساف» برای مقابله با «معامله قرن» در نظر دارد


عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» از طرح راهبردی تشکیلات خودگردان برای مقابله با «معامله قرن» خبر داد و در ادامه راه های مقابله را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واصل ابویوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین ساف در گفت وگویی با روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد، تشکیلات خودگردان طرحی راهبردی برای مقابله با معامله قرن در نظر دارد.

وی اقدامات آمریکا را جنگ نامحدود علیه فلسطین خواند و گفت، در صورت ادامه این جنگ اقدامات در سه زمینه آغاز خواهد شد: اول: تحرک در سطح بین الملل از طریق مراجعه به شورای امنیت، جمعیت عمومی سازمان ملل، دادگاه لاهه و غیره با این هدف که جامعه بین الملل برای اتخاذ تصمیم هایی در راستای حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین حرکت کند.

دوم: فعال سازی انواع مقاومت مردمی و اجرای تصمیم های دو شورای مرکزی فلسطین و شورای ملی؛ از جمله تصمیم های مربوط به توافقنامه های امنیتی، لغو شناسایی رژیم اشغالگر و عینیت بخشی به دولت فلسطین در واقعیت.

سوم: تحمیل تحریم فراگیر بر رژیم اشغالگر و تأکید بر منزوی سازی و محاکمه آن.

پس از آنکه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از رونمایی نزدیک طرح موسوم به معامله قرن خبر داد، طرف های مختلف فلسطینی در واکنش های گسترده تأکید کردند اجازه اجرایی شدن آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اقدامی که «ساف» برای مقابله با «معامله قرن» در نظر دارد

سه اقدامی که «ساف» برای مقابله با «معامله قرن» در نظر دارد