مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-26سياسي

یادواره شهدای محله عبد امام گناوه برگزار شد


یادواره شهدای محله عبدامام گناوه همزمان با ایام فاطمیه با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار، مسئولان وخانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در فاطمیه این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی نیکی از مجمع رهروان زینبیون آبادان صبح یکشنبه در این یادواره با بیان برخی از ویژگی های مالک اشتر و مقایسه آن با مالک اشتر زمان شهید سپهبد سلیمانی اظهار داشت: از ویژگی های بارز مالک اشتر ترس دشمنان از وی بود به گونه ای که معاویه و عمال حکومتش از وی ترس بسیار داشتند.

وی افزود: وقتی که خبر شهادت مالک به معاویه رسید دستور جشن داد با این تفکر که با رفتن مالک شکست امام علی (ع) راحتر می شود غافل از اینکه اگر ذوالفقار بشکند اسلام شمشیر دیگری خواهد ساخت.

حجت الاسلام نیکی گفت: با ترور سپهبد شهید سلیمانی نیز تحلیلگران غربی گفتند که با شهادت ایشان می توانند خواب راحتی داشته باشند، غافل از اینکه بعد از ایشان و در پشت شهید سردار سلیمانی سردار سلیمانی های دیگر داریم.

وی با بیان اینکه شهادت معامله ای است که شهدا با خدای خود انجام می دهند بیان کرد: اگر بخواهید در وادی شهادت گام بردارید باید شرط خدا که جنگیدن و ضربه به دشمنان خدا است را انجام داد و لذا دشمنان از این شهدا می ترسیدند که خواب راحت را از این دشمنان گرفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای محله عبد امام گناوه برگزار شد

یادواره شهدای محله عبد امام گناوه برگزار شد