مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-26اقتصادي

تخصیص بیش از 678 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در فارس


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: بیش از 678 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ایجاد 10 هزار شغل در استان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهراب مختاری یکشنبه در ستاد امور جوانان بیان کرد: تسهیلات ارائه شده در قالب پنج هزار و 401 طرح و از محل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر به این طرح ها پرداخت شده است.

وی در خصوص طرح های بهره برداری شده نیز تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 970 طرح با اشتغالزایی بیش از هشت هزار و 244 نفر و اعتبار 34 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است مختاری به اشاره به اینکه تمامی اطلاعات دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال در تارنمای ویژه ای به صورت عمومی انتشار یافته، خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش و جوانان از مجموع طرح های که به وزارت کار و تعاون ارائه شده است تاکنون بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخته شده است البته 26 میلیارد تومان پروژه در قالب ورزش و جوانان نیز به صندوق ها معرفی شده اند.

مختاری با اشاره به فعالیت شرکت های کاریابی نیز متذکر شد: در سال 97 بیش از 5 هزار نفر به مشاغل مختلف معرفی شده اند و در سال جاری نیز این تعداد به 5 هزار و 328 نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص طرح های کارورزی نیز متذکر شد: استان فارس در کشور در حوزه کارورزی اولین استان در کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 678 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در فارس

تخصیص بیش از 678 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در فارس