مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:462020-01-26سياسي

ازدواج، اشتغال و اقتصاد؛ اولویت های اصلی جوانان استان فارس است


سه اولویت اصلی جوانان استان فارس و کشور در زندگی اشتغال، اقتصاد و ازدواج است که باید بیش از گذشته در این راستا برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان بیان کرد: اولویت های دیگری نیز در حوزه جوانان وجود دارد که از جمله این اولویت ها می توان به مهارت، سرمایه و بازرگانی کار اشاره کرد که اگر هریک از این مؤلفه ها مورد غفلت واقع شود زندگی جوانان دچار تحول و تغییر می شود.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس در خصوص فعالیت های دستگاه های اجرایی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید نسبت به ارائه برنامه به صورت عملیاتی اقدام کنند و نتایج این اقدامات زیربنایی را در قالب گزارش های مختلف به استانداری فارس ارائه دهند که این موضوع اصلی ترین خواسته استاندار فارس از مدیران دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: یکی از ویژگی های جوانان آینده سازی آنان است که باید با برنامه ریزی نسبت به شناسایی استعدادهای جوانان و تبدیل پتانسیل های بالقوه آنان به بالفعل اقدام کنیم.

رحیمی در خصوص سند سلامت جوانان اشاره کرد: سند سلامت بانوان سند مطلوبی است که باید با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی نسبت به دستیابی به نتایج و اهداف این سند برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج، اشتغال و اقتصاد؛ اولویت های اصلی جوانان استان فارس است

ازدواج، اشتغال و اقتصاد؛ اولویت های اصلی جوانان استان فارس است