مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-26سياسي

انرژی اتمی به شدت با زندگی انسان ها ارتباط دارد


مصطفی علمی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بنده و سایر گروه کاری، تهیه و ساخت این سریال را با جان و دل پذیرفتیم، اظهار داشت: چند ماهی است که مقدمات کار فراهم می شود تا ساخت آن در صورت امکان از دهه فجر آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است در این سریال، زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری از بدو تولد و اتفاقاتی که در حوزه انرژی اتمی می افتد را روایت کنیم.

علمی فرد با بیان اینکه بیش از 50 درصد داستان، فیلمنامه است، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا کار فاخر و ارزشمندی در شان این شهید بزرگوار تولید شود.

تهیه کننده سریال شهید شهریاری با اشاره به حجم بسیار بالای کار به ویژه در بخش تحقیقات، خاطرنشان کرد: تا کنون حدود 300 ساعت مصاحبه و تصویربرداری با مسؤولان، همرزمان، خانواده و دوستان این شهید انجام شده است.

وی اظهار داشت: در تولید این سریال، گذری هم به زندگی شهید مسعود علی محمدی (استاد فیزیک دانشگاه تهران که در سال 1388 به شهادت رسید) داریم.

علمی فرد ابراز کرد: تولید این سریال علاوه بر حمایت مالی، همراهی و همدلی مسؤولان را نیز می طلبد تا وقفه ای در کار ایجاد نشود.

سریال شهید شهریاری در 30 قسمت و در مدت یک سال با مشارکت سازمان انرژی اتمی، سازمان صداوسیما و استانداری زنجان تولید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انرژی اتمی به شدت با زندگی انسان ها ارتباط دارد

انرژی اتمی به شدت با زندگی انسان ها ارتباط دارد