مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-26سياسي

ضرورت مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان کرمانشاهی


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این استان42 هزار نفر معلول وجود دارد بر ضرورت مناسب سازی فضا ها و اماکن عمومی برای تردد این افراد تأکید کرد.

- مرکز کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان، اظهار داشت: چندین سال است که در جشنواره شهید رجایی وضعیت مناسب سازی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد که دارای 30 نمره بوده و بهزیستی دستگاه ناظر بر این موضوع است.

وی افزود: از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی درخواست داریم که با توجه به آیین نامه اجرایی ماده 3 قانون حمایت از حقوق معلولان که به تازگی به تصویب هیئت وزیران رسیده نسبت به پیگیری و اجرای مصوبات جلسات ستاد مناسب سازی استان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نرگس کیانی مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به وجود الزامات قانونی برای انجام شاخص های مناسب سازی فضا های عمومی و اداری، درصورت اهمال کاری از دادستانی درخواست می کنیم به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه 137 شهرداری و همچنین سامانه معبر به شماره 3000012322 برای طرح مشکلات شهروندان در حوزه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی، محیط های شهری و ساختمان های اداری تدارک دیده شده و دبیرخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان کرمانشاهی

ضرورت مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان کرمانشاهی