مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-26فناوري

نخستین رویداد ترویجی - آموزشی استارتاپ در میبد


آموزشی استارتاپ درحوزه کسب و کار ها بر بستر اینترنت در فرمانداری میبد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کارشناس مسئول مرکز رشد میبد گفت: دراین استارتاپ، محمدشهاب شهبازیان و محمدابراهیم قانع از استارتاپییست های موفق استان، با حضور یکصدنفر از علاقه مندان و کارآفرینان در فرمانداری میبد شرکت کنندگان را درحوزه، نوآوری، خلاقیت در کسب و کار بر بستر اینترنت آشنا کردند.

دهقانی فیروزآبادی اشاعه فرهنگ استارتاپ، نوآوری و کارآفرینی را از اهداف این رویداد خواند و گفت: مرکز رشد میبد در 4 ماه آینده 2 استارتاپ دیگر در حوزه خدمات شهری و میراث فرهنگی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: شرکت کنندگان اموزش دیده که چگونه در آغاز یک فعالیت اقتصادی و کارآفرینی باید نقشه راه و برنامه ریزی داشته باشند و از تکنولوژی ها و فناوری های نوین و آی تی بعنوان تسهیل گر درتوسعه اشتغال استفاده کنند.

کارشناس مسئول مرکز رشد میبد خاطرنشان کرد:مرکز رشد شهرستان میبد در 5 سال اخیر 30 ایده را درجلسه پذیرش استان ارائه کرده است که 18 ایده از این تعداد مجوز پذیرش را دریافت کرده است.

دهقانی با بیان اینکه تعدادی از شرکت های مرکز رشد میبد در حوزه صادرات در مسیر رشد قرار گرفته اند افزود: این شرکت ها درسه حوزه بیوتکنولوژی و علوم زیستی مثل تولید کود و مواد مقوی زراع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ترویجی - آموزشی استارتاپ در میبد

نخستین رویداد ترویجی - آموزشی استارتاپ در میبد