مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-26اقتصادي

ایجاد شبکه جامع بازار آزاد برای داد و ستد محصولات دانشگاهی


سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد شبکه جامع بازار آزاد برای داد و ستد محصولات دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احسان شیرنگی در چهاردهمین جلسه شورای اقتصاد و سرمایه گذاری استان بوشهر با بیان اینکه دبیرخانه سراهای نوآوری تاکنون مجوز فعالیت 13 سرای نوآوری را به واحدهای دانشگاه اعطا کرده و تعدادی در حال بررسی است، گفت: در این بین استان اصفهان پیشتاز بوده و همچنین استان بوشهر نیز با دریافت مجوز سرای نوآوری تأسیسات نفت و گاز و پتروشیمی از دیگر واحدها پیشی گرفته است.

وی با اشاره به آیین نامه جامع بازار فناوری و سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هدف در این آیین نامه، ایجاد روح استقلال در سراهای نوآوری و فعالیت مستقل سراها از واحدهای دانشگاهی است، به طوری که حتی حساب بانکی و چرخش مالی سراها از واحدهای دانشگاهی جداگانه در نظر گرفته شده تا سراهای نوآوری مستقل اداره شوند.

دکتر شیرنگی، ایجاد شبکه جامع بازار آزاد برای داد و ستد محصولات دانشگاهی را از برنامه های مهم اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: در این نرم افزار امکان قرار دادن ایده های دانشگاهی نیز وجود داشته تا صاحبان ایده به واحدهای فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه جامع بازار آزاد برای داد و ستد محصولات دانشگاهی

ایجاد شبکه جامع بازار آزاد برای داد و ستد محصولات دانشگاهی