مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-26سياسي

برنامه های شهرداری جهت اخذ عوارض از تهرانی ها تصویب شد


یک فوریت تعدادی از لوایح شهرداری در مورد اخذ عوارض در حوزه های مختلف از تهرانی ها در صحن شورای شهر با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران موضوع یک فوریت چندین لایحه در مورد اخذ عوارض در شهر تهران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که حامد مظاهریان معاون شهردار تهران در مورد این لوایح گفت: امروز 4 لایحه را در زمینه اخذ عوارض به شورا تقدیم کردیم و همه قید یک فوریت دارند.

از اعضای شورا در خواست دارم به همه این لوایح رای موافق دهند تا 15 بهمن لوایح آماده شود و در سال 99 قابلیت اجرایی داشته باشند.

اولین لایحه یک فوریتی که در زمینه اخذ عوارض مطرح شد لایحه اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض جهت حفظ و گسترش فضای سبز در تهران بود که این لایحه با 19 رای موافق به تصویب رسید.

در ادامه یک فوریت لایحه محاسبه و دریافت عوارض برای نصب و نگهداری دوره ای دکل ها و آنتن های مخابراتی مطرح شد که این موضوع نیز با 19 رای موافق اعضای شورای شهر تصویب شد.

همچنین لایحه بعدی لایحه یک فوریتی اخذ عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و کنترل آلودگی هوا بود که این موضوع با واکنش الهام فخاری عضو شورای شهر تهران مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شهرداری جهت اخذ عوارض از تهرانی ها تصویب شد

برنامه های شهرداری جهت اخذ عوارض از تهرانی ها تصویب شد