مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-26سياسي

اولین شهرک الگویی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور


تصمیمات مقتضی در خصوص اصلاح آن و نهایتاً واگذاری قطعات اولین شهرک الگویی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور در محلات با حضور مدیر کل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران اتخاذ گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ تصمیمات مقتضی در خصوص اصلاح آن و نهایتاً واگذاری قطعات اولین شهرک الگویی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور در محلات با حضور مدیر کل دفتر آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران اتخاذ گردید.

با توجه به انجام برخی از زیر ساختهای شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات، نظام نامه تدوین شده برای واگذاری قطعات آن سایت مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

گفتنی است شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات به عنوان اولین شهرک الگویی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور در حاشیه دهکده گل و گیاه محلات و در اراضی مشخص شده به وسعت حدود 2/14 هکتار قرار داشته که مقرر است با راه اندازی آن تعداد 10 میلیون قطعه ماهیان زینتی در تعداد 24 واحد یکه احداث خواهد شد ساخته شود.

مدیر کل دفتر ماهیان آب شیرین سازمان شیلات ایران گفت: مهمترین مسئله شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات تخصیص و تامین آب مورد نیازمی باشد که باید نسبت به این موضوع اطمینان کافی حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهرک الگویی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور

اولین شهرک الگویی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور