مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-26دانش

مروری بر برخی رتبه های دانشگاه آزاد در ESI


معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه با یک جهش بزرگ در 10 رشته رتبه اول کشور و 3 رشته موضوع دانشگاهی رتبه دوم کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بابک نگاهداری با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم (ESI) در دی ماه 1398، دانشگاه آزاد اسلامی با یک جهش در 10 رشته موضوع مؤثر ایران رتبه اول و در 3 رشته، رتبه دوم کشور را کسب کرد.

نگاهداری اظهار کرد: دانشگاه های ایران در 22 رشته موضوعی به عنوان دانشگاه های مؤثر رتبه بندی شده اند.

در اکثر این رشته ها یعنی 14 رشته موضوع، دانشگاه آزاد اسلامی حضور مؤثر داشته و در 10 رشته در تعداد مستندات علمی رتبه اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: این رشته ها عبارتند از ریاضیات، شیمی، علوم رایانه، علوم کشاورزی، علوم گیاهان و حیوانات، علوم محیطی و بوم شناسی، علم مواد، مهندسی، فیزیک و زیست شناسی و بیوشیمی.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در سه رشته موضوع داروشناسی و سم شناسی، علوم زمین و علوم اجتماعی (عمومی) رتبه دوم کشور را در تعداد مستندات علمی کسب کرده است.

معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در سه رشته موضوع زیست شناسی و بیوشیمی، علوم زمین و علوم اجتماعی (عمومی) این دانشگاه برای اولین بار جزء دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر برخی رتبه های دانشگاه آزاد در ESI

مروری بر برخی رتبه های دانشگاه آزاد در ESI