مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 00:002020-01-25ورزشي

شخص ثالثِ انتخاب سرمربی تیم ملی کیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاید تا چند ماه قبل جیانی دبیاسی یک مربی کمتر شناخته شده در فوتبال ایران بود اما با قرار گرفتن نام او در زمره مربیان مدنظر باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال، - سرمربی ایتالیایی سابق تیم آلبانی با وجود تکذیب مسئولان فدراسیون فوتبال، مدعی است که برای قبول هدایت تیم ملی ایران بحث درباره جزییات قرارداد باقی مانده است، اتفاقی که نشان از چند دستگی در تشکیلات فدراسیون فوتبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاید تا چند ماه قبل جیانی دبیاسی یک مربی کمتر شناخته شده در فوتبال ایران بود اما با قرار گرفتن نام او در زمره مربیان مدنظر باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال، حالا او تبدیل به پرونده عجیبی در فوتبال ایران شده که سوالات زیادی را به دنبال داشته است.

این ابهامات در حالی افزایش یافته که سرپرست و سخنگوی فدراسیون فوتبال هرگونه مذاکره با این مربی را رد کردند اما اکنون این مربی ایتالیایی نه تنها ادعای فدراسیون فوتبال را رد کرده، بلکه مدعی است تنها توافق بر سر جزییات قرارداد با ایران مانده است.

*سر و کله دبیاسی از کجا پیدا شد؟ در واقع بعد از اتفاقاتی که بر سر توافق استقلال و دبیاسی رخ داد و این مربی در یک قدمی نیمکت استقلال به علت آنچه گفته شد که او در حد و قواره استقلال نیست، از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخص ثالثِ انتخاب سرمربی تیم ملی کیست؟

شخص ثالثِ انتخاب سرمربی تیم ملی کیست؟