مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 21:052020-01-25اقتصادي

نمایشگاه زنجیره فولاد و صنایع معدنی و تجهیزات و صنایع معدنی در سیرجان گشایش یافت


دبیر برگزاری این نمایشگاه روز شنبه هدف از برپایی نمایشگاه را شناسایی پتانسیل های معدنی استان کرمان و بهره وری بهتر از این ظرفیت خدادادی عنوان کرد.

محمد محیاپور افزود: 90 غرفه از شرکت های داخلی صنایع معدنی و نماینده شرکت های ترکیه ، سوئد ، آلمان ، چین و هند در این نمایشگاه سه روزه حضور دارند .

وی گفت : سیرجان بزرگ ترین عرضه کننده آهن اسفنجی کشور است و بخش عمده زنجیره فولاد تکمیل شده و بزرگ ترین کوره تولید شمش جنوب شرق کشور را در این شهرستان داریم.

وی اضافه کرد : در منطقه صنعتی و معدنی گل گهر بیش از یک و نیم میلیارد تن ذخیره معدنی وجود دارد که رکورد دار کشور است.

محیاپور گفت : بیش از 20 میلیون تن کنسانتره در شهرستان سیرجان تولید می شود و بیش از 20 میلیون تن ظرفیت گندله سازی را داریم که با خط جدید به بیش از این عدد می رسیم.

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد افزود : سیرجان بزرگ ترین عرضه کننده آهن اسفنجی کشور است و بخش عمده زنجیره فولاد تکمیل شده و بزرگ ترین کوره تولید شمش جنوبشرق کشور را در این شهرستان داریم.

محیاپور با اشاره به پتانسیل های بسیار ویژه شهرستان سیرجان و گل گهر بیان کرد: این منطقه چشم انداز ویژه ای برای سرمایه گذاری دارد و با توجه به اینکه سالانه بیش از 50 میلیون تن ماده معدنی برداشت می شود، بیش از 350 میلیون تن فعالیت معدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه زنجیره فولاد و صنایع معدنی و تجهیزات و صنایع معدنی در سیرجان گشایش یافت

نمایشگاه زنجیره فولاد و صنایع معدنی و تجهیزات و صنایع معدنی در سیرجان گشایش یافت