مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 20:402020-01-25پزشكي

نیاز جدی بیماران مبتلا به سرطان خراسان شمالی به دستگاه سی تی سیمیلاتور


رییس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان خراسان شمالی(عطوفت) از نیاز جدی بیماران مبتلا به سرطان این استان به دستگاه سی تی سیمیلاتور خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان خراسان شمالی(عطوفت) از نیاز جدی بیماران مبتلا به سرطان این استان به دستگاه سی تی سیمیلاتور خبر داد.

حریری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دستگاه مذکور برای بخش رادیوتراپی و پرتودرمانی مورد استفاده قرار می گیرد، اظهارکرد: این دستگاه محل دقیق تومورهایی که در عمق قرار دارند، نشان داده می شود.

وی افزود: در حال حاضر که این دستگاه در استان موجود نیست و بیماران مجبور به استفاده از دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد هستند.

حریری ادامه داد: از سوی دیگر گاهی اوقات شاهد خرابی دستگاه مذکور به علت کار زیادی که از آن توسط بیماران اورژانسی، بستری شده این بیمارستان و سایر بیماران سرپایی کشیده می شود، هستیم.

وی بیان کرد: بنابراین پی گیری ها برای جذب کمک خیران داخل و خارج استانی برای خرید دستگاه سی تی سیمیلاتور در حال انجام است.

رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه هزینه خرید این دستگاه بیش از دو میلیارد تومان است، تاکیدکرد: در صورت نصب این دستگاه، پرتو درمانی ها با موفقیت بیشتری انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جدی بیماران مبتلا به سرطان خراسان شمالی به دستگاه سی تی سیمیلاتور

نیاز جدی بیماران مبتلا به سرطان خراسان شمالی به دستگاه سی تی سیمیلاتور