مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 20:402020-01-25اجتماعي

ابراز نگرانی مدیرکل بیمه سلامت استان؛سواد سلامت در کردستان پایین است


مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان گفت: یکی از رسالت های رسانه آگاهی و آموزش مردم به مطالبه گری است، چراکه مطالبات عمومی در کردستان کم بوده و این نشان از کم توقع بودن مردم این استان است.

- ابراز نگرانی مدیرکل بیمه سلامت استان؛سواد سلامت در کردستان پایین است ایسنا/کردستان مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان گفت: یکی از رسالت های رسانه آگاهی و آموزش مردم به مطالبه گری است، چراکه مطالبات عمومی در کردستان کم بوده و این نشان از کم توقع بودن مردم این استان است.

انور اسماعیلی در بازدید از خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه بیمه سلامت به عنوان ارگان دولتی به مردم خدمات ارائه می دهد، اظهار کرد: بیمه سلامت ارگانی خدماتی و فنی است که خدمات آن برای آحاد مردم حیاتی بوده اما به دلیل فنی بودن به سختی می توان این خدمات را اطلاع رسانی و معرفی کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان با اشاره به شکایت نکردن و پیشنهاد ندادن مردم به بیمه سلامت، بیان کرد: سواد سلامت در استان پایین است که باید این امر مهم به مردم بیش از پیش اطلاع رسانی شود.

اسماعیلی افزود: رسانه می تواند واسطه ای میان مردم و بیمه سلامت برای اطلاع رسانی دقیق باشد و خبرها را با ساده ترین کلمات و جملات به اقشار جامعه برساند، لذا رسانه باید همراه و منتقدی منصفانه و عادلانه برای بسیاری از ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی مدیرکل بیمه سلامت استان؛سواد سلامت در کردستان پایین است

ابراز نگرانی مدیرکل بیمه سلامت استان؛سواد سلامت در کردستان پایین است