مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 20:052020-01-25اجتماعي

تعطیلی سریالی مدارس اردبیل در بحبوهه برف و سرما


به دنبال بارش برف و سرمای شدید برای دومین هفته متوالی مدارس استان اردبیل به تعطیلی کشیده شد تا دانش آموزان دومین هفته خانه نشینی خود را تجربه کنند.

- آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: روز یکشنبه 6 بهمن ماه در اردبیل، نمین، نیر، سرعین و ارشق پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل می باشد.

همچنین در شهر هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشگین شهر و لاهرود فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر تعطیل است.

در مشگین شهر مدارس روستایی با یک ساعت تاخیر و در لاهرود ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر و در ارشق متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

هواشناسی اردبیل نیز اعلام کرد: در هفته جاری با خروج سامانه بارشی در دو روز آینده به ویژه هنگامه صبح یخبندان و کاهش محسوس دما پدیده غالب است و از اواسط هفته به تدریج افزایش تدریجی دما را شاهد خواهیم بود.

به گزارش، اردبیلی ها که در سه ماه پاییز و اولین ماه زمستان روزهای کم بارشی را سپری کرده بودند در دو هفته اخیر حاکم شدن هوای سرد همراه با بارش برف جبران کم بارشی ها را تا حدودی کرده تا کشاورزان و دامداران امیدوار به یک سال پرمحصول باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی سریالی مدارس اردبیل در بحبوهه برف و سرما

تعطیلی سریالی مدارس اردبیل در بحبوهه برف و سرما