مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 19:452020-01-25حوادث

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در آستارا


فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف یک کیلو و 107 گرم تریاک، 700 گرم هرویین و 300 گرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

- محمد نمازی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا از کشف دو کیلو و 107 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده، یک کیلو و 107 گرم آن تریاک، 700 گرم آن هرویین و 300 گرم آن شیشه است.

  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه در همین راستا، فروشنده 49 ساله مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: با توجه به ارتباط مستقیم مصرف مواد مخدر با افزایش جرم، پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به جد برخورد می کند.

  وی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه برداری، فعالیت شرکت های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

نمازی کشف چهار هزار و 548 عدد مواد محترقه آتش زا، دوهزار تن تخم مرغ فاسد و غیربهداشتی، 83 رأس دام قاچاق، 980 قطعه مرغ قاچاق و دست گیری سه سارق ساختمان های نیمه کاره و انباری منازل را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی شهرستان آستارا در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سرقت عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در آستارا

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در آستارا