مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:482020-01-25اقتصادي

عرضه جوجه یکروزه بالاتر از نرخ مصوب موجب بروز مشکلاتی می شود


فرهاد دلق پوش غروب شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال افزود: روزانه یکصد کالای اساسی در استان پایش و رصد می شود و قیمت آنها را به سطح ملی منعکس می کنیم.

وی اظهار داشت: ایام پایانی سال شرایط خودش را دارد از این رو؛ باید تمامی دستگاه ها در جهت نظارت و کنترل بازار رصد و پایش شود و در سطح عرضه مراقبت های لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تنظیم بازار، اظهار کرد: طی یازده ماه امسال 59 جلسه این کارگروه در مرکز استان برگزار شد که 502 مصوبه داشته، در شهرستان ها هم 71 جلسه کارگروه تنظیم بازار با 475 مصوبه تشکیل شده و طبق ارزیابی های صورت گرفته در جایگاه برتر کشور قرار گرفته ایم.

وی در ادامه به تامین میوه شب عید گیلانی ها اشاره و تصریح کرد: یک هزار و 400 تن پرتقال و سیب برای شب عید پیش بینی شده که 235 تن پرتقال از باغهای شرق گیلان در سردخانه ذخیره شده و در حال تامین سیب مورد نیاز از آذربایجان غربی هستیم که قیمت این میوه ها 20 درصد از قیمت بازار ارزانتر است.

دلق پوش ادامه داد: همچنین تاکنون 803 تن شکر سفید تهیه و در شهرستان ها توزیع شده؛ همچنین 210 تن گوشت گوساله منجمد در فروشگاه به قیمت 38 هزار تومان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه جوجه یکروزه بالاتر از نرخ مصوب موجب بروز مشکلاتی می شود

عرضه جوجه یکروزه بالاتر از نرخ مصوب موجب بروز مشکلاتی می شود