مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:452020-01-25سياسي

97 درصد انتصابات مدیران در استان مرکزی درون سازمانی است


97درصد انتصابات مدیران دستگاه های استان درون سازمانی است که حاکی از پرورش مطلوب نیروی انسانی برای مشاغل مورد نیاز سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر شنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: جوان گرایی بدنه اداری استان و پرسنل دولت نشان دهنده کاهش سنوات خدمت است و استفاده از این پتانسیل امتیاز خوبی برای استان است.

آقازاده انتصاب بانوان را در پست های مدیریتی استان اقدامی مهم برشمرد و بیان کرد: با ادامه این روند تا سال 1400، برنامه راهبری کشور مبنی بر واگذاری 30 درصد پست های مدیریتی دستگاه های اجرایی به بانوان، در این استان محقق می شود.

بانوان مدیر استان باید توجه کنند آن ها در عملکرد امسال و سال آینده استان سهیم هستند.

وی اظهار کرد: استفاده از اینترنت های متفرقه در اتوماسیون های اداری ادارات و دستگاه ها امری غیر استاندارد، خطرناک و غیر ایمن است.

استاندار مرکزی بر استفاده دستگاه های اجرایی از خدمات دولت الکترونیک تاکید کرد و گفت: به کار گیری روش های جدید دولت الکترونیک به جای استفاده حضوری و کاغذ باید مدنظر قرار گیرد و یک وظیفه جدی و مهم برای همه دستگاه های اجرایی استان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد انتصابات مدیران در استان مرکزی درون سازمانی است

97 درصد انتصابات مدیران در استان مرکزی درون سازمانی است