مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 16:302020-01-25سياسي

آغاز فعالیت تیم جهادگران سلامت در زنجان


معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان از آغاز فعالین دومین تیم جهادگران سلامت استان خبر داد و گفت: این تیم با عنوان شهید رهنمون فعالیت خواهد کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان جواد عابدی معاون درمان استان زنجان در جلسه اندیشه ورز کانون از آغاز فعالیت دومین تیم جهادگران سلامت در قالب طرح شهید رهنمون خبر داد و اظهار کرد: پزشکان و پرستاران و اعضای تیم با حضور در شهرک های حاشیه نشین و مناطق محروم شهر به ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان به اهالی این مناطق می پردازند.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح شهید رهنمون افزود: این تیم متشکل از پزشک عمومی، کارشناس پرستاری، کارشناس دارویی، یک نفر ماما، کارشناس تغذیه و کارشناس مشاوره و مددکاراجتماعی بوده و در مواقع لزوم از حضور پزشکان متخصص نیز بکارگیری می شود.

وی ضرورت تشکیل دومین تیم جهادگران سلامت را عشق و علاقه وافر اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی در شرایط کنونی جامعه به خدمت رسانی بی ادعا به بیماران نیازمند عنوان کرد و گفت: زندگی عرصه امتحان الهی است و یقین داریم برای حفظ ارزش ها خون های پاکی ریخته شده و جانفشانی های بزرگی در تاریخ چهل ساله انقلاب انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت تیم جهادگران سلامت در زنجان

آغاز فعالیت تیم جهادگران سلامت در زنجان