مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-25اجتماعي

بحث ساخت مدرسه توسط ایران در سوریه مطرح نشد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره بحث هزینه کرد وزارت آموزش و پرورش ایران برای ساخت مدرسه در سوریه، گفت: بحث ساخت مدارس مطرح نبوده است و هیچ درخواستی از ما برای هزینه کردن اعتبار از طرف سوریه مطرح نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهرالله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در خصوص سفر وزیر آموزش و پرورش و هیأت همراه به سوریه و نکاتی که پیرامون هزینه کرد وزارت آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه در سوریه مطرح شده بود، گفت: آنچه ما در سفر به سوریه مطرح کردیم، بحث تجربیات ایران در زمینه نوسازی و بازسازی مدارس است و بحث ساخت مدارس مطرح نبوده است و هیچ درخواستی از ما برای هزینه کردن اعتبار از طرف سوری مطرح نشده است.

وی ادامه داد: در بحث مقاوم سازی و سازه، اطلاعات ما تقریباً کامل است و توانسته ایم در زمینه مدرسه سازی، ساخت بنا، سیستم های سازه ای و مکان یابی به دستاوردهای خوبی برسیم، ضمن اینکه معماری های فاخری نیز به مرحله اجرا درآمده است.

  رخشانی مهر با بیان اینکه مهمترین بخش در حوزه ساخت مدارس، مکان یابی آن است، گفت: روی معیارهای و زمان های مکان یابی کار کرده ایم و تجربه ما قابل استفاده برای کشورهای دیگر نیز هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث ساخت مدرسه توسط ایران در سوریه مطرح نشد

بحث ساخت مدرسه توسط ایران در سوریه مطرح نشد