مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-25سياسي

در حوزه حفاظت از حریم، جزیره ای عمل نکنیم


رییس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: رویکرد جزیره ای عمل کردن در سراسر کشور امروز در حوزه حفاظت از حریم ها هم وارد شده است و ما را دچار مشکلاتی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه هوشمند حریم شهر تهران اطهار داشت: موضوع حریم سه بحث مهم به همراهش دارد یکی مدیریت حریم دیگری طرح ها و قوانین حوزه حریم و آخرین آنها تعارضاتی که در حال رونمایی است.

وی ادامه داد: سامانه های اطلاعات مکانی سامانه هایی است که به رفع تعارضات کمک می کند و منجر به حفاظت بهتر از منابع یک شهر می شود.

سالاری افزود: شهرداری تهران در استفاده از سامانه های برخط و سامانه های مبتنی بر اطلاعات مکانی نسبت به کل کشور پیشگام تر بوده است و این را می شود به عنوان یک موفقیت قلمداد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اما نکته ای که به عنوان یک ضعف می توان به آن اشاره کرد این است که هنوز در حوزه تحلیل از این سامانه ها نتوانسته ایم به درستی استفاده کنیم.

وی گفت: باید در مسیر تحلیل داده ها و تبدیل آن به دانش و نهایتاً استفاده از آن دانش برای تصمیم سازی بهتر هنوز عملکرد قابل قبولی نداشته ایم که باید نسبت به این موضوع حساس تر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه حفاظت از حریم، جزیره ای عمل نکنیم

در حوزه حفاظت از حریم، جزیره ای عمل نکنیم