مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-25اقتصادي

معرفی فولادمبارکه به عنوان شرکت پیشرو در رتبه بندی شرکت های برتر کشور


شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بین 500 بنگاه صنعتی واقتصادی ایران، موفق به کسب عنوان شرکت پیشرو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: در بیســــــت و دومیـــــــــن دوره رتبه بندی شرکت های برتر کشور(100 IMI) پایان دی در سالن همایش های بین المللی صداوسیما در تهران شرکت فولاد مبارکه در بین این بنگاه ها بعنوان شرکت پیشرو معرفی شد.

حمیدرضا عظیمیان افزود: در این رتبه بندی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر کسب عنوان پیشرو، رتبه نخست ازنظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبه دوم در شاخص ارزش بازار، رتبه دوم در شاخص ارزش افزوده، رتبه دوم در شاخص بیشترین سودآوری و رتبه پنجم در شاخص فروش را در بین 500 شرکت صنعتی بزرگ کشور به خود اختصاص داد.

وی افزود: نقش شرکت های بزرگ بر شاخص اقتصادی بعنوان پیشروان و لوکومتیو ایجاد رشد وتوسعه در کشور همچنین تجزیه وتحلیل نتایج این رتبه بندی ها به منظور تدوین سیاست های صنعتی کشور از جمله دستیابی به این موفقیت ملی است.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با تأکید بر این که تمامی شرکت های حاضر در فرایند انتخاب 100 شرکت برتر، ازجمله فولاد مبارکه، سالیان سال برای رسیدن به این نقطه برنامه ریزی و تلاش کرده اند گفت: اکنون در گروه فولاد مبارکه به طور مستقیم حدود 25 هزار نفر مشغول ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فولادمبارکه به عنوان شرکت پیشرو در رتبه بندی شرکت های برتر کشور

معرفی فولادمبارکه به عنوان شرکت پیشرو در رتبه بندی شرکت های برتر کشور