مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-25سياسي

سوریه هیچ درخواستی برای بازسازی و نوسازی مدارس از ایران نداشته


در نشست خبری دستاوردها و نتایج سفر وزیر آموزش وپرورش به سوریه عنوان شد که طرف سوری هیچ درخواستی برای بازسازی و یا نوسازی مدارس از ایران نداشته است.

- در نشست خبری دستاوردها و نتایج سفر وزیر آموزش وپرورش به سوریه عنوان شد که طرف سوری هیچ درخواستی برای بازسازی و یا نوسازی مدارس از ایران نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا کریمی رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که با موضوع دستاوردها و نتایج سفر وزیر آموزش وپرورش به سوریه در سالن شماره 2ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش وپرورشو که با حضور مهراله رخشانی مهر، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برگزار شد، در پاسخ به سؤالی در خصوص انتقال تجارب بین کشورهای ایران و سوریه اظهار کرد: تبادل تجربیات لازمه اش این نیست که یک کشور در هر موضوعی ابتدا به حد اعلی برسد بعد به کشورهای دیگر آن تجارب را صادر کند بلکه همه کشورها نیازمند تجارب سایر کشورها هستند.

وی توسعه دیپلماسی آموزشی را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به تجربیات موفق ایران در مبارزه با گروه های انحرافی و برای شناخت بهتر گروه های تندرو مختلف در داخل سوریه در این یادداشت تفاهم مقرر بر انتقال این تجربیات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه هیچ درخواستی برای بازسازی و نوسازی مدارس از ایران نداشته

سوریه هیچ درخواستی برای بازسازی و نوسازی مدارس از ایران نداشته