مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-25سياسي

تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان رسیدگی می شود


محمد رزم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شعب بازرسی، دادیاری، دادستانی، دادگاه کیفری 2 و شعبه تجدیدنظر به صورت ویژه در قالب ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اختصاص یافته است و قطعاً برخورد بسیار جدی با متخلفان انتخاباتی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کمیته رصد انتخاباتی در دادگستری لرستان تشکیل شده است، افزود: این کمیته با مسوولیت مدیرکل بازرسی لرستان، دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونین فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته رزم، کمیته رصد، روزانه اخبار و اطلاعات انتخاباتی را از مجاری قانونی دریافت می کند و عملکرد مدیران را زیر نظر خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با مدیرانی که از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدی خاص استفاده کنند در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

فضای مجازی در لرستان رها شده است رییس کل دادگستری لرستان با انتقاد از وضعیت فضای مجازی در استان گفت: فضای مجازی در استان به خصوص در چند شهرستان رها شده است.

رزم افزود: در این راستا شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اینترنتی، فضای مجازی فضای و سایبری در دادگستری لرستان تشکیل شده است که این شعبه در کمترین زمان با مدیران کانال های خبری و گروههای در شبکه های اجتماعی و رسانههای در مسیر تهدید، تخریب، تشویش اذهان عمومی، تحریک اشخاص و یا هر گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان رسیدگی می شود

تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان رسیدگی می شود