مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-25بين الملل

جبهه دموکراتیک فلسطین خواستار انتفاضه فراگیر برای مقابله با «معامله قرن» شد


جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در واکنش به اظهارات رییس جمهور آمریکا برای رونمایی قریب الوقوع از طرح آمریکایی موسوم به «معامله»، خواستار انتفاضه فراگیر برای مقابله با این طرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که حوادث و واکنش ها در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی نشان می دهد که زمان اعلام معامله ترامپ-نتانیاهو فرا رسیده است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه این طرح به منزله اعطای چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای اجرای اقدامات استعماری ، الحاق دره اردن ، شمال بحرالمیت و تمامی شهرک های واقع در کرانه باختری است، آمده است که اقدامات این رژیم حتی فراتر از این یعنی یهودی سازی قدس، از بین بردن آثار ملی آن، توسعه شهرک سازی ها در محله های قدیمی قدس، افزایش روند طرد ساکنان قدس از منازلشان و آواره کردن آن ها را شامل خواهد شد.

طبق گزارش پایگاه خبری فلسطینی صفا ، در بیانیه جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین همچنین آمده است که بی توجهی به خطرات معامله قرن(معامله ترامپ-نتانیاهو) و محکوم کردن آن در حقیقت شانه خالی کردن از یافتن راهکار و سازوکار ضروری برای به شکست کشاندن این معامله و طرح اسراییل بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه دموکراتیک فلسطین خواستار انتفاضه فراگیر برای مقابله با «معامله قرن» شد

جبهه دموکراتیک فلسطین خواستار انتفاضه فراگیر برای مقابله با «معامله قرن» شد