مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:062020-01-25اقتصادي

ناشناخته ماندن توانمندی ها مشکل کنونی رونق تولید کشور است


سید محمدمهدی هادوی روز شنبه در دومین نمایشگاه و همایش بین المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان افزود: فعالیت های میز ساخت داخل و سامانه توانیران(برای بارگذاری اطلاعات شرکت ها) مطرح شد و افرادی که پروژه های بزرگ دارند و نیازمند هستند اطلاعات خود را بارگذاری و اتصال بین تولید و نیاز برقرار می شود لذا بر اساس توانمندی از واردات خارجی جلوگیری می کنیم.

وی اظهار داشت: نمایشگاه نقشی فراتر از سامانه ها دارد زیرا توانمندی تولید و نیاز را نشان می دهد و طراحان و منابع انسانی اندیشمند محور برای حل مساله های شرکت های تولیدی تلاش می کنند.

رییس مرکز ساخت داخل، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: افراد در نمایشگاه ها مشکلات شرکت های تولیدی را با دیدی دیگر مشاهده و آن را برای بهبود وضعیت تولید اعلام می کنند و دانشگاه فعال تر از قبل می تواند مسائل فولاد را ببیند و رفع کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه های استانی برای دنبال کردن رونق تولید مورد توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و ارتباط با کشورهای توسعه یافته مسیر را میانبر و توان را افزایش می دهد به شرط اینکه هدفمند دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشناخته ماندن توانمندی ها مشکل کنونی رونق تولید کشور است

ناشناخته ماندن توانمندی ها مشکل کنونی رونق تولید کشور است