مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-25سياسي

برگزاری گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان


مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در همدان گفت: نخسیتن گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان روز 17 بهمن ماه با شرکت 300 نفر از پیشکسوتان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکریم پیشگامان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی که در سال های خفقان رژیم طاغوت با سختی های بسیار به مبارزه با رژیم منحوس پهلوی برخاستند یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه این بزرگان با بصیرت کامل و اقتدا به امام خمینی(ره) راه را برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مهیا کردند گفت: نماینده ولی فقیه در استان نیز تأکید بر تقدیر از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان دارند.

مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بنا بر این تأکید همایشی تحت عنوان نخسیتن گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در استان همدان، در روز 17 بهمن ماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقریبا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان چنین برنامه ای برگزار نشده است از حضور 300 نفر از پیشکسوتان انقلاب شامل خانواده های معظم شهدای انقلاب، افراد زندانی در زندان های ساواک و تعدادی از پرچمداران و مبارزان علیه رژیم طاغوت خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان

برگزاری گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان