مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:362020-01-25سياسي

مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سمنان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سمنان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: علی رقم شرایط اقتصادی این طرح با سرعت در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از مرکز آموزشی درمانی علوم پزشکی و بیمارستان کوثر سمنان بابیان اینکه مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سوختگی سمنان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی این طرح هم اکنون پیشرفت خوبی دارد و اتمام ان در زمره برنامه هایی است که پیگیری می شود.

وی بابیان اینکه طرح های عمرانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان طی سنوات گذشته با پیشرفت خوبی مواجه هستند، افزود: بخش دیالیز، وی آی پی، بخش روان از جمله طرح هایی است که طی دو سال گذشته به اتمام و به بهره برداری رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه علاوه بر مرکز تحقیقات سرطان و سوانح و سوختگی سمنان مرکز اورژانس این بیمارستان نیز در دست پیگیری است، ابراز داشت: هم اکنون این طرح ها در مرحله نازک کاری است و علاوه بر آن بخش رادیوتراپی نیز در مرحله بتن ریزی قرار دارد.

دانایی بابیان اینکه بیمارستان کوثر سمنان با افزایش مراجعه کنندگان روبرو بوده است، در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سمنان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سمنان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد