مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:362020-01-25سياسي

دستگاه قضایی به موضوع آزاد راه شیراز به اصفهان ورود کند


با توجه به وجود یک پادگان در مسیر آزاد راه شیراز به اصفهان باید دستگاه قضایی ورود کند تا وضعیت مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر شنبه در شورای اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مسیر آزاد راه شیراز -اصفهان باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شده تا تسهیلات آزاد راه شیراز به اصفهان تخصیص یابد.

عالی ترین مقام دولت در فارس تاکید کرد: با توجه به اینکه در مسیر این آزاد راه شاهد وجود پادگانی هستیم لازم است وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار از فرمانده پادگان شکایت کرده تا دستگاه قضایی نسبت به قضاوت در میان این دو نهاد اقدام کند.

رحیمی اضافه کرد: طرح معارض و تملک از طریق واگذاری معوض در شهر جدید صدرا پیگیری شده و به ازای استفاده از منابع صدرا آن را به عنوان سرمایه گاز جدید در پروژه شریک کرده و از سهم قرارگاه کاسته شود.

استاندار فارس با اشاره به پروژه کمربندی شرق شیراز نیز خاطرنشان کرد: کمربندی شرق شیراز بایستی به آزاد راه تبدیل شده تا توجیه اقتصادی برای این طرح وجود داشته باشد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف اضافه کرد: همواره تضاد میان دستگاه های مختلف همچون جهاد کشاورزی و آب منطقه ای وجود دارد از این رو باید با همکاری میان بخشی نسبت به برطرف سازی مشکلات اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به موضوع آزاد راه شیراز به اصفهان ورود کند

دستگاه قضایی به موضوع آزاد راه شیراز به اصفهان ورود کند